torsdag 12 februari 2009

SJUK!

IGEN, jag orkar inte....
aja mår lite bättre idag, så det blir kanske skola imorgon! :)
Hahaha jag hatar verkligen bdb ibland, jag orkar heller aldrig lägga in bilder.
Haha rätt tråkigt, men aja sånt e livet!

Usch, känner mig verkligen piss idag, som om ingen bryr sig om mig...?
Konstigt, men delvis sant :).

Iafl, på lör är det alla hjärtans dag, firar det med mami, nathalie, lars o amanda.
Det blir bio!<3 Men den firas med papi också såklart!<3.

Sen på söndagen ska vi kolla på en lägenhet i kumla, dit vi kanske ska flytta med papi, det var en 4:a trorja, riktigt mysig säkert! :) Flytta gör vi väl i maj-juni som det är planerat nu? Men allt kan ju ändras eftersom papi hittat en lägenhet :) .

Nu ska jag göra varmoboy, och kolla the house bunny. Hahaha riktig blond humor i den filmen om ni fattar vad jag menar? Pusspuss sötnosar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar