söndag 22 februari 2009

livet e underbart ibland asså!

Just precis så är dt!
SÅ ÄR DT IDAG!<3 idag vaknade jag o var allmänt hyperbitch mot mami. haha aja, senare på dagen så vågade jag håret, såg ut som ett får.
Så träffade jag elin o vi stack upp på stan o träffa ngra :)<3 sen åkte jag hem på bussen o typ när jag kom hem pluggade jag lite o nu sitter jag här. kanske elin imorgon också <3

KORTMÅNDAG! skööönt kan jag lova, jag är bara väldigt glad idag, för saker har lösts sig o alla är verkligen so otroligt snälla idag!

hahaha när jag var hos elin kände jag mig lite som en hyperfjortis när elin kommer o säger "emma du e fjortis, vetdudt?" hah "nej?:P".

Jagälskardigelin<3

så ska jag ju flytta in i snyggaste huset ever med mami om allt löser sig, då skriver hon på allt på tis!<3 så flyttar vi den 1 juni, o papi ska välja lägenhet :).

bilder oså kmr i veckan för jag får tbx min mobil på tis !

IDAG LEKER LIVET! <3

PÖSSSSSSSEN, o juste jag tkr jakob e bästy!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar