lördag 14 februari 2009

Alla<3dag!

Jag tycker det e lite skumt, igår var det fredagen den 13, och idag är det alla hjärtans dag, hallå? :P

Igår var jag iafl med elinsnuttis <3
För gullig e hon, vi hade roligt med anton o den andra, vad han nu hette :/
Men roligt var det iafl bby<3 href="http://elinlinden.blogspot.com/">Http://elinlinden.blogspot.com <3


Idag var det iafl alla<3dag, fick många hälsningar imorse och skickade minst lika många, tackar alla för att ni e så söta mot mig! <3

idag vart det iafl bio med sveriges sötaste lilla unge, nathalie!<3
Sen med mami, amanda o lars också ;).
vart BOLT, haha följde mest med som sällskap men den var okej annars.

Jag villvillvillvill ha min rosa/lila adidas tröja för 699:- <3
Men nu ska jag fixa lite i mitt rum, pössssssS
<3

2 kommentarer:

  1. jag e din snuttis! hahha :)
    han hettealbin :3 <3

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Hahah ja snutt <3
    jasså albin var det, ah då vet alla det nu haha ;)<3

    SvaraRadera