söndag 8 februari 2009

Mys med Linn <3

Igår var det som sagt emelies födelsedag, hoppas det var bra snygging!<3
Du ska få din present när lilla jag får pengar :)!.

Igår och idag blir det Linn iafl :) <3
Igår hade vi en riktig tjejdag/myskväll.
Fixade med håret, chokladansiktsmask (rekomenderas, luktade liknande nötkräm/marknadsnougat!) och sen fixade vi ögonbryn o naglar litegrann!.

Vart också träna i en halvtimme för jag hade försovit mig, puh hahaha stress!
Sen käkade vi på mc, gott med hamburgare o milkshake, var ett bra tag sen !;P
men blir nog skippa den maten ett tag, haha kände mig inte så fräsch efteråt.
Jag köpte en brun-utan-sol som får räcka ett tag tills jag får pengar, tack och lov!

Sen vart det hem till Linn och äta mat, kolla melodifestivalen, som suger som vanligt, usch haha vet inte varför jag kollar ens engång.

Hahahaha jag sitter fortfarande här med min idomintub och läppglans.
Känner mig som en såndär superfjortis med massa vitt på läpparna, haha fyfyfy!.

Nu ska jag göra mig iordning sen kommer Linn!
Pusspuss sweeties
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar