tisdag 20 januari 2009

HejHejsi!
Emma is back, haha.
idag iafl så var det skolan, hade massa stress på morgonen o jenni kom nt med bussen så jag trodde jag hade kommit försent, så vandrade (sprang) te skolan o ja, jenni säger att hennes buss kan komma 15 över med, vilket jag hade nollkoll på.

Sen så vart det massa lektioner, skolan sög i allmänhet idag tkr jag.
uschuschusch.
Jag vill bara att mami o papi ska fixa det här med husen o massa, jag ser faktiskt fram emot det nu, konstigt nog, eller det kanske ska vara så? aja jag venne.

Så skulle jag iafl vart med ellinor idag, men vart inget för jag hade massor med läxor o sådant, får bli en annan dag sötnos <3.

Imorgon är det öppethus i skolan, trööööött o nej jag orkar inte men måste annars får jag inte kompledigt.

Hoppas att min bby kommer i helgen, annars blir det AD igen.
Inga problems för mig, nejnej. Men jag saknar min Moa <3 :(.

Btw...
Ni människor som trycker, fryser ut mig borde tänka er för.
Att ni kan göra så? HURHUR KAN MEN DET!?
Jag hoppas ni förstår vad fan ni har gjort/gör.
Det kan leda till stora konsekvenser, har redan nu funderat på att byta skolan, så watch out!

<3
Xoxo // Emmsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar