torsdag 22 januari 2009

Förlåt,Förlåt

Jag är ju såååå duktig på att blogga, eller som ni förstår så suger jag.
Förlåt så otroligt jag ska försöka bättra mig jättejätte mkt!
Imorgon kommer nog bilderna in också :)

Hoppas att ni verkligen läser, tipsa gärna om era bloggar också för jag är nyfiken och vill gärna lära mig mer! :)

Hört om bloggkriget mellan blondinbella, katrin (vad hon nu heter), carolina gynning o tydligen har jag också hört att natacha peyre nu är emot o blondinbella.
Vems sida? haha jag vet inte, de alla säger ju att de tål kritik, så vad är nu detta? :/.

Hahahaha jadu, fråga inte mig.
Jag har iafl blivit sjuk nu, usch min hals :(
Vart skolan idag, jag hatar skolan.
Men vem gört inte?.

Så det blir iafl vara hemma imorgon.
Idag sa jag hejdå till elin som åker till Thailand imorgon, hon kom förbi till lilla sjuklingen o gissa vilken stor puss hon fick av mig, kommer sakna dig massor gums :(<3
2 hela veckor ska hon vara borta, haha jag kommer ju såklart sola/spruta in mig med brun-utan-sol som en galning i ett försök att bli brunare hahaha!.


Nej men jag får väl tjata på papi att vi åker utomlands vi med snart ;)
Hatar ju Sverige....

På lör kommer nog bästa mooos <3
Det blir väl stan o lite sådant, miss her! <3.
Nu ska jag checka TV o fixa mig för kvällen med rosa linne o gråa mjukisar, haha sexy!

<3
Xoxo // Emmsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar