lördag 31 januari 2009

Hejhej sweeties! :)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att duscha, fixa mig o hade bringiton-maraton :)
Om någon/några timmar ska jag iväg på folkets med ellinor o jenniför vad jag vet, kanske blir fler som hakar på oss? :D
Hoppas jag, desto fler, desto roligare ;) .
Det är jag riktigt taggad för, var sååå länge sen sist tycker jag! :).

Nästa helg blir det hem till tha lalanders, antons birthday!
Inget man missar tycker jag, så får jag träffa min saknade babe!<3 stort +!

Nu ska jag fixa det sista o lite så, o i veckan köpte jag mina ljusrosa chinos, love them!<3
Ikv blir outfiten iafl : vit t-shirt, rosa chinos, rosa örhängen, plattathår, massor med läppglans o ett stort smile på läpparna! ;)
Bilder kommer imorgon!
<3
Xoxo // Emmsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar